misshorsesgirl

Alla inlägg under september 2012

Av Helena Eriksson - 30 september 2012 21:00

Förlåt för att jag inte bloggat på länge! Nu är jag igång igen. Men det har varit väääldigt mycket. Men det har hänt en sak. Jag har fått enn..., Liten fin.... Kanin! Han heter Wille!! Han ser ut såhär:::  

Han är snäll, social, hoppglad och världens finatse kanin.

På djuraffären sa dem att hans mamma tävlar i hoppning och att han också gillar att hoppa och att jag gärna kunde burja tävla med honom. Och för en stund sen låg han i mitt knä i ungefär 10 minuter och bara mös. Han är bäst men vi köpte han idag. Han är född 16 juli 2012. Men man kan inte hoppa med dem förns ca 4 månader men idag hoppade han ca 40 cm! Han är jätte duktig! Vi är jätte nöjda!

Han är bara min. Men lite dem andras också men det är jag som har ansvar, mer kommer imorgon hejdå! 

Av Helena Eriksson - 23 september 2012 19:19

 

Tja nu ska vi busa av oss lite liksom! 

 

Orkar inte busa nu brorsan! 

 

Jo, kom nu Jojjo!

 

Kom så busar vi lite, säger Mulle. Visst en stund, svarar Jojjo.


 

Hihi, jag håller råttan i munnen.


  

Men jag är så lat ju.          


Av Helena Eriksson - 23 september 2012 19:10





 

Jag gillar inte min granne brevid så jag surar lite.

 

Mitt underbara bruna öga.

Sen suarar jag lite till!

 

Här är Silver, hon är underbar!  

Av Helena Eriksson - 23 september 2012 19:03

Hello bloggen, nu håller jag på att ladda upp bilder och videos så bilderna på Silver Dream och videon kommer sen så kommer en liten eller stor fototime med mina katter.    Vi hade lekstund tillsammans, sjukt söta bilder. 

Av Helena Eriksson - 23 september 2012 10:24

Hello! Sorry för att jag inn´te bloggade nå mer igår, men jag har 2 bestämda inlägg idag.  Det är en HAUL och en video på Sliver Dream och så kanske det blir en Look of today!

Så att ni vet!

Det kanske kommer lite bilder på Silver Dream! 

Ses sen, snart ska vi åka och handla, hejdå!    

Av Helena Eriksson - 22 september 2012 15:52

Hej! Igår när jag red red jag på Silver Dream inte Cilvia! Det var asa kul för ja har aldrig ridit henne.  Men hon står brevid Curt gamla spilta och nu har hon fått en ny (granne) där som hon inte gillar så hon hhar öronen bak och så men hon gör aldrig nåt mot människan. Men i glaoppen kan hon dra ner huvudet varnade min ridlärare Sussi för men hon gjorde inte det i galoppen. Bara en gång innan jag skulle börja galoppera, alltså i traven så ryckte hon ner huvudet. Men det var bara en gång. Det kan nog bli min favorithäst. Jag gillar inte för svåra hästar men jag gillar dem som man kan få ha e liten utmaning på inte dom som börjar trava på ett skänkeltag liksom.  Men hon är skimmelfärgad och en ponny. Rätt stor ponny!      Men hon var underbar. Men jag var ju sjuk en gång när jag red så vi bokade om den. Så nästa vecka ska jag rida på Fredagen i min grupp, och på Lördagen i en grupp som ridit lite längre men min ridlärare tyckte jag hängde med bra så jag kunde vara med dom.  Nu är mamma och handlar, hon ska köpa lite lördagsgodis till mig men alltså jag brukar inte äta lördagsgodis faktist!  Men var sugen nu. Kalaset var bra. Vi gjorde tårta och hade bullar och kakor mm. men brorsan var nöjd. Nu ska jag läsa Misslisibells blogg! 

www.misslisibell.se

Ja, kolla in den! ASA BRA! Men nu ska jag läsa den bloggen som sakt. Jag bloggar om ett tag/stund! Herrå!                         

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards