misshorsesgirl

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Helena Eriksson - 16 september 2012 21:01

Hejsan! Snart ska jag nanna. Inte riktigt en men om ca en halvtimme gör jag mej väl i årdning och så, sen läser jag en stund. Men jag tänkte att jag lägger upp en bild på Curt som dog nyligen som jag berättade om       Jag har några till men orkar inte ladda upp idag :/ Vi har nyss kollat på X-factor och ätit chips! YUM!!! YUM!!!    Lyxsöndag, nej men!  Ja, hehe!  Men jag ska väl sitta lite vid datorn och så sen ska jag läsa en luten stund och sen nanna. Man vill ju vara pigg till måndagen!    Imorgon kommer bilder till morgonrutinen. Jag redigerar bara inlägget och ja ni vet! Sov gott!   Godnatt!

Av Helena Eriksson - 16 september 2012 20:04

Hello, här är sticknigngen
Och så har vi mysat till de med snacks.

Av Helena Eriksson - 16 september 2012 17:40

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering, idag ska jag ändå heder och bakgrund och så! Men idag har jag varit hos min farmor och fafar inne i stan, ma har utsikt över hela grönalund och de har pol i samma hus och så. Jätte majsigt! <3 Men nu är jag då bokad till taffsnäs nästa år. Ridlägret alltså .... Jippie!!! Det är jätte många från den här sommaren som kommer nästa år! My best friend!    Alltså jag håller på med ett yputubeklipp från taffsnäs det här året, det är väl klart imrgon kanske :)    Då lägger jag upp den här :P  Men a... Jag har också lärt mig sticka av min farmor, är väl sådär kul men jag ska sticka en halsduk Haha! Good luck   Men ja, vi får väl se. Jag kan lägga ut en bild sen på hur långt jag kommit på stickningen. Typ såhär bred är den:  --------------- :)  Men snart ska ja äta middag, kötttt!!!! Yum, yum    Men i fredags red jag. Det var en jätte rolig sak och en urtråkig sak som hände.

Roliga: Jag fick rida en ny häst som hette Cilvia och hon var JÄTTE SNÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Tråkiga: Men fi

avorit häst Curt dog, inte i fredags dog han men jag fick reda på det så jag blev as ledsen :O Men nu ska jag äta, kötttt!!!! HEJDÅ!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards