misshorsesgirl

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Helena Eriksson - 19 september 2012 18:00

Häääääj!!!!!!!!!!!!! Snart ska jag äta middag, blev lite senare idag. Jag tänkte bara siga att läppsaken är liksom inbokad så den kommer klöckan 7, jag har publicerat det men ställde in den så den publiseras klockan 19.00 Klockan 7 alltså. Men jag tänkte bara siga att på freda ska jag rida, ni får veta mer imorgon då! Eftersom det är torsdag imorgon, jaa!!! Jag kan göra en bildbomb imorgon som kan heta: 2012 med min kamera! Jag var roligt, det kommer bilder på mina katter, natur, vatten säkert och massvis med andra saker, det kommer va omkring 12-13 bilder kanske! Jag vet inte riktigt! Men det blir ju kul. Så imrgon blir lite special inlägg kan man säga. Men läppsakan kommer snart så. Och så kanske det blir nåt inlägg till om jag hinner, jag kan göra ett inlägg sen. Men a.... Vi ses snart da. Och imorgon kommer BildBomb Yaaaaay!!!!!!! Men min Nikon kamera. yEEESSS!!! Men nu ska jag gosa lite med katterna och så. O jo föressten!! På fredag filmar jag nog när jag går in tillden hästen jag ska rida så den videon får ni se på lördag. Men jag kan ju inte skriva hur mycket som hällst men jag hade lite saker jag behövde skriva kände jag. Och en grej till bara :) Jag ska göra en omröstning nu så gå gärna in och rösta. Men katterna måste ju ha för 17 gubbar. Hhaahha. Och vänta en sak tilll bara en. Min kompis från mitt ridläger hon skrev pungtslut på ett väldigt roligt sätt. Hon skrev . slut. Haha! Men nu måste jag göra min omröstning och katterna bara glor på mig, det vill gosa och leka med vippan! Hejdå   

Av Helena Eriksson - 19 september 2012 15:02

Hej! Jag gör mitt 20-dagars imorgon för jag orkar inte ladda upp bilder till det och det blir inge kul utan bilder så jag gö det imorgon! Hoppas det är okej.

Av Helena Eriksson - 19 september 2012 14:15

Hej! Soory för att det inte blev läppsaken igår ska värkligen försöka göra det idag. Jag har en liten planering liksom. Idag har jag att göra:   Läppsaken, 20-dagars och lägga in bilder till After school routine så att ni vet. Imorgon har jag också gjort en planering. 20-dagars, babbel och snygga moden! :) Men nu ska jag äta mellis efter jag gjort mitt 20-dagars! Hejdå så länge rå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards