misshorsesgirl

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 20:08

Hej! Imorgon ska jag rida så man längtar ju tills man ska sova! Men jag rider klockan 17.15 till 18.00 imorgon! Så först är det ju skola såklart. Men vi tittar på kockarnas kamp och myser lite! 

Hoppas ni har det bra, det har vi iallafall. Ååå, reklam I hate!!!!!!!! Men nu ska jag titta lite efter bloggar som jag ska tipsa om imorgon efter skolan och så. Hoppas ni gillade fotona jag lade ut. Hejdå!     

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 17:30

Hejsan, imorgon ska jag rida och då kommer det en video på Cilvia! Som jag nog ska rida, annrs en på den jag rider! Så att ni vet! Baay!!   Vila i frid Curt! 

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 16:04

Hej! Idag ska ja prata om hur du ska göra för att fotografera till bloggen.


Tips 1: Ha alltid en kamera eller mobil nära ifall du skulle vilja fota något som händer plötsligt.

Tips 2: Fixa inte till dig om du ska fota dig om vad du gör nu, det ser övernaturligt ut.

Tips 3: Städa inte rummet när du ska fota dig i det, ett halvstökigt rum ser bättre ut.

Tips 4: Fota inte bara dem stora händelserna utan också när du bara sitter och äter middag T.ex

Tips 5: Redigera inte bilden för mycket, lite kan vara fint men inte för mycket.

Tips 6: Du behöver inte alltis titta in i kameran för mycket, det ka vara fint att titta åt ett annat håll.

Tips 7: Snåla in med foton, vlogg behöver mycket fotografier.

Tips 8: Härma inte någons annans foton, det märks när du gör det.

Tips 9: Lägg inte ut suddiga bilder, men fotot behöver inte ha högsta kvalitet.

Tips 10: Fota inte för nära ansiktet.


Det var mina 10 tips! Ni kan ju tycka olika! Lycka till! Mvh MissH!

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 15:52

Hej! Nu ska jag ha en snackis! Hihi, jag vet att jag är försenad med 2 saker, After school routin och 20-dagarsen, men det kommer ska ni se. Idag i skolan hade vi No! Då gjorde vi ett expriment som jag ska filma när jag gör hemma och sen kommer det nog upp på lördag eller idag men tror inte jag pallar ladda upp en video idag, imrgon hinner jag no inte. Men det kommer! Haha. Jag säger att allt kommer liksom, men det gör faktist det snart!     Asså jag är asakall på mina fingrar, på 3 fingrar inte de andra, asa skumt alltså. Men jag brukar få så. Som min mamma! 

 Ja, men det är ju så! Det ska bli kul att visa exprimentet. Jag filmar det idag men lägger nog inte ut det idag! Tror jag. En grej baraKolla in www.misslisibell.se

En jätte bra blogg, henne youtubekanal heter också Misslisibell! Så att ni vet!  Idag ska vi äta pastasallad till middag. Mooommmsss!!!!!!!!!!!!!   Jag tänkte bara fråga en sak, hur är eran klass? Är dom dumma, snälla roliga eller var är dom. Min klass är helt klart roliga. Vi kan skratta jätte mycket. Men ibland kan det bli rätt sökit i klassrummet men då är det ju jobbigt men på rasten. Asså vi har ju as roligt. Och vi kan typ alltid ställa upp för varandra och så!    Jag älskar värkligen min klass. Vi är också bara 16 stycken så vi är den minsta i skolan. !  Men sen kommer ett inlägg som heter: Bloggskolan. Då ger jag tips om bloggningen, den här gången handlar det om att fota till bloggen! Herrå!!

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 14:33

                     

Av Helena Eriksson - 20 september 2012 14:29

Hej! Nu ska jag säga vilket läppglans som va snyggast!! Yaay!! Det var de här:

  

Märke: Max Factor

Kostnad: Vet inte alls,

Färg: Brun/rosa tyyp!!

Köpt: Säkert går den att köpa på Kicks vet inte!

Den ser ut såhär på läpparna:   Och jag tycker den är jätte fin! Köp den!

Men nu kommer en bildbomb här efter! WOOW!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards