misshorsesgirl

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Helena Eriksson - 6 oktober 2012 08:23

Hej! Förlåt att jag inte bloggade förut men jag hann inte. Ja men iallafall! Idag är ju en väldigt speciel dag för att  idag ska jag ju vara brudnäbb på ett bröllop hon några kompisar!    Det ska ju bli väldigt kul! Sen ska vi äta fika, middag mm. Några ska läsa tal och så! Ja, inte jag men... Hehehe! Gillar att prata inför folk men pallar inte, vad ska jag prata om liksom? Haha! Nä, men det blir ju kul... Man får klä upp sig också. Jag har en rosa klänning och en vit/beach (stav)  blomma i håret av tyg. Lite maskara, lite såntdära!  Och här skiner iallafal solen så det värkar bli en bra dag. Jag rykte åt mig datan så fort klockan ringde nästan. Vi måste åka typ halv 11- 11 eller nåt så vi satte klockan på 9. Men imorgon eller nån dag så kommer bloggskolan förra gången var det om foton nu är det om att uttrycka sig    Det är ju bara tips. Som jag tycker. Ni behöver ju inte tycka liksadant! Men i fredags i ridningen gick det sådär. Fick en snabb häst i trav och så men lite trögare att få fram i galoppen men hon gick jätte fint på tygeln och det är jag ju nöjd med. Hon heter Cilvia.. Ingen bild tråkigt nog    Men aja! Det kommer väl. Min kompis var föresten med i stallet, hon rider inte men vill gärna börja men hon får inte för hon går på friidrott och så.. Men jag visade henne hästarna och vu myste lite med dom! Men det blir ju nog inget mer inlägg idag eller det blir det inte det hinner jag inte för vi åker ju praktist  taget: snart men vi kommer ju också hem typ klockan 01.00 och då ska vi S-O-V-A! PungtSlut liksom! Men oj vad långt jag skrev, nu ska jag fixa mig i årdning och så! Hejdå   

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards