misshorsesgirl

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Helena Eriksson - 17 oktober 2012 17:16

Hello. Orkar inte skriva med fet text nu, hehe! Men nu ska jaag göra en hiss och en diss, då kör vi:::::
Min hiss är: Bloggplatsen, det är asa bra... Så bra design och gratis desutom.! Inte så mycket att säga, det är asabra!

 


Diss: Elaka komentarer på youtube, facebook, instagram, twitter moviestarplanet. habbo och massa andra ställen är FEL! Tycker man mobbning är fel, skriv inget elakt på någon webbplats. Man kan bi ledsen, den här 

dissen kom jag på när jag såg misslisibells video på youtube, massa elaka komentarer om om hon ska sminka sig eller inte. Men sköt er själva. Behanlda andra som ni vill bli behandlade sjäva!    

Av Helena Eriksson - 17 oktober 2012 17:06

Asså vad är det häst för väder, varmt inne, kallt ute, klibbigt blåsigt soligt rägning! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
!!!! Bestäm dig vädret, ok. Nu ska jag inte sitta här och skälla ut vädret direkt. Men jag tycker bara att det är as jobbig, jag hatar hösten, så varierande väder, som på ridningen i fredags, när vi åkte dit vad det SKINANDE sol!!   Och sen när jag åkte hem, ösrägn  . Pallar inte!!  Men det är ingen ide att klaga ju! Men håller ni inte med? Men man kan absålut ta snygga bilder på hösten, det är nog den bästa årstiden ta foton på, det blir as snygga foton när det är målningt och så. Men jag älskar också färgerna på hösten. Men hejdå!! :)

Av Helena Eriksson - 17 oktober 2012 14:23

Hej, jag är sugen på att se på film, men det är knappt att tänka på när det är vardag och jag har 3 läxor till på fredag. Men i häljen typ kanske på fredag efter ridningen eller på lördag. Har ni nå bra tips på filmer? Någon mysig, rolig så man skrattar ihjäl sig ibland (Älskar när det är så) Sorlig (men det blir bra tillslut) Gjärna animerad! Hehe, älskar såna filmer, sån är jag! Så ge ett bra förlsag!! Skriv inte bara namnet på filemer uta också vad den handlar om för då hyr jag filmen på tv ochd et kostar ändå 30 - 40 kr så det är roligt att veta vad den handlar om! Hejdå!!   

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards