misshorsesgirl

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Helena Eriksson - 20 oktober 2012 19:00

Hej! Sen ska jag se på film, vis 8 rycket eller nåt. Ingen tipsde men bloggen är ju inte direkt känd, haha! Men jag får se vad det bler, kanske den här som min kompis tipsade om: Det regnar köttbullar eller nåt. Jag tipsar försten om Ice Age 4, den är så bra! Man bölar och skrattar,, såg den på bio, men om du inte tycker den är bra ska du inte se den. Hejdå!

Av Helena Eriksson - 20 oktober 2012 17:44

På ridningen i fredags gick det bra, super nöjd, eftersom jag hade den skumpigaste hästen. Cilvia, hon tar as långa steg men det gick bra. Vi fick drekt lägga upp stigbyglarna och öva lite på att svänga syggare och så skulle vi trava utan stigbyglar. Lätt men sen skulle vi ta tyglarna i en hand och klappa hästen på halsen. Alltså om vi tog tyglarna i vänster hand skulle vi klappa hästen med höger hand på vänster sida i trav. Det gick bra men det var svårt på Cilvia. Sen skulle vi trava och ta upp knäna as högt upp. Men det var roligt och ni såg ju lite bilder där nere. Men snart ska vi äta middag. Köttfärsbiff med potatis och kantarellsåsoch lingonsylt. Till efterrätt som vi kände för att  ha idag ska vi äta kladdkaka, den blev lite misslyckad. Vi ska göra en ny imorgon på ett annat recept. Men ja. Nu ska jag städa upp lite i soffan. Hehe.Ligger massa pennor, jag har ritat. Så jag måste plocka undan lite. Men jag har inte gjort så mycke idag bara handlat lite lördagsgodis och lånat 2 böcker på bibbland, skriver sen vilka böcker. Hejdå! 


//   

Av Helena Eriksson - 20 oktober 2012 17:30

Här kommer bilder från ridningen. Vi hade balansövningar, bloggar mer sen. Det här är en mobilbloggning så kan inte lägga in avslutning bilden. Heejjddå Pss de blev suddiga

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards