misshorsesgirl

Alla inlägg under november 2012

Av Helena Eriksson - 29 november 2012 14:13

Saknar dig Malcolm B. Du var bäst enligt mig och Många Många fler, även om vi aldrig mer få se dig i X-faactor ): SÅ VET jag att vi får se dig i framtiden, du får inte försvinna och det kommer du inte häller, DU har mcyket kvar, när alla i publiken ropade Malcolm och de valde J.E.M så måste det ändå kännts jävligt bra. Du ska forta att sjunga och rappa. Du är bäst Malcolm och även om inte du läser detta så kan Malcolms fan kanske läsa det här och var inte ledsna. Vi kommer se Malcolm i framtiden, alla skivbolag vill säkert ha honom. Kram Malcolm!   

Av Helena Eriksson - 27 november 2012 16:49

Hejsan, det där med medryttarsaken är fortfarande aktuällt, det var en B-ponny men det var 2 andra tejer som bara kanske skulle ringa på torsdag om det var intresserade till henne. Så om det var de skulle de provrida men han kunde vara lite spakrig i boxen. Men inte såå mycket, men det andra tejerna kan ju inte tycka om det men om de inte vill ska vi dit på Söndag    Det vore ju NICE!!! Men om de andra tar hästen fortsätter vi leta efter en annan ponny. Det skulle vara sjukt kul med en fjording men det är ju abslout inte ett måste. Jag ÄLSKAR alla hästar.  

Men skolan var bra idag. Men i hälgen ska ni få en överaskning, en simsfilm, det hanldar om 3 bff som hamnar i bråk mm. Jag tror det kommer bli klar till hälgen. Men det får vi se, men nu ska jag väl fortsätta på den så hörs vi, hajdå!

Av Helena Eriksson - 26 november 2012 18:34

MAMMA HÅLELR PÅ ATT PRATA I TELEFON MED EN ÄGARE TILL EN HÄST SOM KANSKE SKA BLI MIN MEDRYATTRE, MER INFO KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Helena Eriksson - 26 november 2012 18:15

Hej, nu fortsätter vi!


Ryslig resa: Det handlar om en familj som åker på fjällsemster och åker skidor och de möter en blodig kock, mystiska män och... Vill du veta, LÄS BOKEN!!!

 

Sen tipsar jag om ihopböckerna med sprängdfullatips. Har inte läst alla men det händer riktigt pinsamma saker.

Här kommer bilder på några av böckerna, finns flera!

   

 

Det finns massa mer bra böcker men det här vara några, tjo_Ä!!!!!!

Av Helena Eriksson - 26 november 2012 17:32

Hej, idar var Tomas Halling, författaren i vår skola, eller han var i vår klass. Först kom han till min klass (4a) Sen åt han lunch med oss och sen gick han till 4b vi hade kul och vi fick fråga massa frågor, här ska jag visa lite om hans böcker.

Han ser försten ut såhär:   ...


Men den första boken jag vill visa är Finnes: Agnes Önskas: Kille

Det handlar om Agnes och hon har lite kill problem, det händer massa konstiga saker, hon blir osamas med några killar, det blir värsta bråket, vill ni veta mer? LÄS BOKEN   

 

Och sen en annan Agnesbok som handlar om ungefär samma saker fast om kompisar, nyfkien? LÄS BOKEN!!

 

Sen finns det en som heter Finnes: Agnes Önskas: Hund men den har inte inte läst.  

Sen har har jag läst några till men det kommer ikväll, hejdå!



Av Helena Eriksson - 23 november 2012 14:43

Hejsaaaan!!!! Idag följer mamma och pappa med till stallet så jag kan ta med mig kameran och filma lite hästar i stallet, så ni vet, hejdå.

Av Helena Eriksson - 23 november 2012 07:11

Av Helena Eriksson - 22 november 2012 07:36

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards