misshorsesgirl

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Skötarhäst+Om dagen

Av Helena Eriksson - 2 november 2012 10:43

Hej! Igår meilade jag en person som har en häst som man kan få sköta. Asså rykta, borsta, gosa med och ge mycker kärlek. Inte medryttare, sköthäst är gratis och man rider inte, ev. i framtiden på vissa hästar. Men jag mailade henne och frågade om hästen fortfarande fanns och att jag var jätte intreserad. Hon svarade och sa att de hade en skötare som funkade bra just nu men det som sökte nu var en medryttare till den ena hästen. Jag skrev tillbaka och undrarde om de behövde hjäp någon av dom andra dagarna när inte den andra skötaren är där så är jag väldigt intreserad. Men jag har inte fått något svar men det är inte så konstigt för jag skickade mailet igår klockan 23.00 typ. Men det känns roligt och jag tror jag kommer få svar idag eftersom hon svarade på typ 2 timmar igår. 

Ja, men idag ska jag rida. Vi ska ha hoppning. Känsla:    Hehe! Men hoppning är alltid roligt och ja. Men det kommer en bild på den hästen jag rider. Är nästan 100 % på att jag kommer på rida Bandit. Eftersom jag hade markarbete på honom förra gången. Men det kommer ett par bilder imorgn tror jag för att dirket efter ridningen måste jag hem, tvätta av mig. Äta och msinka mig till en Halloweenfäst som jag ska gå på klockan 19.00.Och jag kommer hem typ klockan 18:15 om jag skyndar mig efter ridningen. Så det är liksom lite brådis då liksom.Och fästen slutar klockan 21:30 och sen vill man liksom vara hemma med familjen då jag hinner inte blogga på kvällen.

Men om ett tag ska jag och mamma gå till Wille. Eller affären ligger nära pappa så hon följer mig så hämtar mina chaps (stavning) tilln. Men jag har bestämt klädsel till både idag och imorogn till fästerna. Klädsen till idag kan väl komma som en MMS-bloggnign sen precis innan fästen ridningen. Och tar ut Wille och tar bort lite bajs ur buren och gör det lixom lite renare i buren.   

Men jag tror att jag och mamma kommer gå ner och fika på ett lititet ``fikställe`` i närheten. Jag ska då ta en ``damsugare`` eller en chokladbeskri! Men ja... Jag kan fota Wille lite sen också.  Så jag kan blogga en del på mogonen imorgon eftersom på dagen sen typ vid 15.00 ska vi äta '´sen lunch`` eller ``tidig middag`` och sen ska jag och mamma på halloweenfäst. Så jag kan blogga mycket på morgonen imogorgonen imorgon! Men vi får se hur det blir idag. Jag har ju ändå ett tag på dagen att blogga om vi inte går ner och fikar. Hör av mig om jag får nåt från att bli skötare.. Hejdå   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Eriksson - 4 december 2012 14:54

Byter blogg nu istället för i hälgen, blev så sugen!!   Min nya heter: www.StalletMittAndraHem.devote.se Du kan även komma till min blogg genom att klicka     HÄR ...

Av Helena Eriksson - 4 december 2012 11:45

Hejsan bloggen. Är sjuk idag med, täppt i näsan, ont i halsen och ont i huvudet och är helt däckad. Men ville ändå blogga lite, har spelat sims typ hela morgonen. Kämpat med min familj, kommit långt. Men jag vill tacka Nathalie och Lina som röstade...

Av Helena Eriksson - 3 december 2012 16:59

Vilken ska bli header till den nästa bloggen. Den som får mäst röster vinner, om ingen röstar så väljer jag! :)    Vilken   Vilken?? RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ...

Av Helena Eriksson - 3 december 2012 16:40


Hejsan. Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. Men jag tänkte göra ett bloggbyte till hälgen. Jag känner att jag tycker det är "tråkigt" med samma gammla och vill uppdatera mig men måste sova några nätter och bestämma namn mm. Men det blir ...

Av Helena Eriksson - 3 december 2012 08:57

Hej, idag är jag sjuk, sitter i soffan och myspyser med datorn i knät, lyssnar på Malcolm.B. Har ont i halsen, huvudet och är helt däckad. Jag tänkte göra en liten (VINTER/JULBILDBOMB) På snön, julpyntet mm. Men inte nu, är seg som sagt. Men jag ha...

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards