misshorsesgirl

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Helena Eriksson - 11 november 2012 18:22

Hej, sorry för dålig upd. Men nu kommer jag igång igen. 

 

Sims spel: Jag tänkte prata om Sims Medeltiden. Det är värkligen roligt! Det är så mycket man kan göra och så massa nya saker. Man är en monark. Här kan ni se trailern så ser ni ju mer :) 




Teori: På ridningen i fradag hade vi teori. Men vi fick rida lite barbacka. Vi fick börja med att öva på att leda hästen i skritt och trav. Sen fick vi rida barbacka i skritt och trav. Det var roligt. Vi var i ridhuset och det hade 2 hästar där så vi fick turas om. De hästar som var där var MoonLight och Dajm. Dom har jag nog inte skrivit om va? Men efter teorin fick vi välja vilka hästar vi ville ha nästa gång. Jag valde i första hand Aqua och i andra hand Bus. 


Farsdag: Ni glömde vl inte farsdag idag? Jag gjorde en Power Point till pappa som var urfin och han blir jätte glad sen så bakade vi en kladdkaka. Och så var vi och handlade i Farsta.Förslag på vad du kan ge din pappa i farsdagspresent:

Trisslott

Godis.

Gör en PowerPoint.

Baka till honom 

Rita eller pyssla nåt. 

Du kan nog komma på mer saker.


Nu blev der en konstig bloggning, bloggar mer roligt imorgon, ska städa s bur! Hejdå!

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards