misshorsesgirl

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Helena Eriksson - 16 november 2012 13:43

Hejdan på er, jag vet att jag inte hunnit blogga och så    Men jag ska inte låtsas som inget. Ni ska få en LITEN överasknig ikväll eller imorgon, det beror på om jag orkar ikväll men jag ska filma när jag går in till en häst och fota. Vem vill ni att jag ska gå in till?

Aqua?

Cilvia?

Bus?

KOMENTERA ANNARS VÄLJER JAAG!

Det kanske blir en videobloggning från stallet om min mobil funkar med internet där, eller det gör den men om jag kan ladda upp därifrån. Men jag tästade ladda upp en liten nu ochse om det gick och det gjrode det så det borde gå. Men ja.. SOm sagt är det ridning idag. Roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Och fredag, SKA CHILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihi, men imorgon ska vi åka till några släktingar tror jag. Men vi får se. Sen på söndag ska vi köpa en vinterjacka! Ska bli skönt att inte gå och frysa. Men idag hade vi vikarie och det blir ju alltid rörigt då    Men vår vikarie känner oss och vet hur hon ska göra för att få dom som prtar mm tysta. Alla tjejer tycker killarna är ASjobiiga!!!!!   

Men vår vikarie var lite virrig och visste typ inget som vi skulle göra så vi fick typ berätta för henne    Men det var skönt att komma hem till värme och tystnad. Men snart kommer mamma hem och då ska jag gå till pappa och ta ut Wille och sen blir det av till stallet...   Kul, förra gången fick vi önska hästar. Man fick välja två så skulle vår ridlärare ge oss nån av som och jag valde Bus och Aqua. Det var länge sen jag red Aqua och Bus är så busig och mysig att rida på.    Men det som är synd med hälgen är att man inte får träffa alla kompisar, några kanske man träffar men inte alla.    Fast några i klassen är ju sköna att slippa.Hehe   Men det var väl allt jag tänkte säga egentligen! Här kommer en låt, bra eller dålig? 

Ses sen!   


Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards