misshorsesgirl

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Helena Eriksson - 4 december 2012 14:54

Byter blogg nu istället för i hälgen, blev så sugen!!


Min nya heter: www.StalletMittAndraHem.devote.se

Du kan även komma till min blogg genom att klicka

 

 

HÄR

Av Helena Eriksson - 4 december 2012 11:45

Hejsan bloggen. Är sjuk idag med, täppt i näsan, ont i halsen och ont i huvudet och är helt däckad. Men ville ändå blogga lite, har spelat sims typ hela morgonen. Kämpat med min familj, kommit långt.

Men jag vill tacka Nathalie och Lina som röstade på mina Header. Tack så mycket, väldigt tacksam, rösta de med.

Men ska snart ändå ta ut min kanin snart, det kan man inte strunta i. Men min lilla älskling är såå värd det. 

Får ta en halstablätt och en lekrol så är inte halsen så illa, det är den som är värst.

Men ska äta nånting snart, min underbarasete mamma kom förbi med glass och mat till mig.

Så det är ju bra, och även om man är sjuk kan man ju gosa ner sig framför soffbordet och julpyssla lite, jag vilken bra idé. 

Men vad ska man göra? Har ni nåt förslag?

Men imorgon Måste det bli skola, även om jag har lite ont i halsen fortfarande så går jag till skolan iallafall.

Får gå hem om jag inte mår bra, men imorgon ska jag på utväcklingsamtal, det ska bli rätt kul.

Det är ju inte så att man gå och Längtar men jag tycker det ska bli rätt roligt. Men jag skriver nog mer ikväll.

Annars imorgon. 

Men vad tycker ni om julkalendern? Jag tycker den är rätt bra.

Fasst den bästa julkalendern jag sätt var: En riktigt jul.

Tror den var 2007, men är inte säker.

Det handlade om ju om Mila och hennes mamma som bodde i ett radhus, sen träffade hennes mamma en kille. Mila ville INTE fira ju med honom men är rädd att som ska det så en tomtenisse komemr och försöker att fixa allting. Ja, det är svårt att förklara men den var bra. 

Tjuvarnas jul som var förra året var också bra. 

Men INTE skägget i brevlådan eller vad den hette, det västa jag sätt, ni kanske tycker den var bra.

Men inte vår familj, blää. Säger jag bara.


Men nu byter vi ämne helt, på fredag är det ridning igen. Vi ska hoppa!!!!!!!!!!! Yippie, men jag ska ha den slöaste men snällaste hästen, Amigo. Ibland har han dåliga dagar är är SUPER seg, och ibland bättre dagar och är lite snabbare. Förra gången gick det toppen. Men vi ska inte hoppa så högt på fredag, vi ska bara öva lite mer på sitsen. Vi ska hoppa typ max 50 cm. Men vi ska öva sist, blick och kontroll lite mer. Men det ska bli kul. 


Har jag föressten skrivit min Önskelista 2012? Ska kolla det, annars kommer den Sen eller Imorgon, för det skulle bli konstigt att lägga in den nu, då blir det typ världens längsta inlägg. Haha, men nu ska jag faktist äta för min mage vrålar efter mat, men vi hörs sen, hejdå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som lever för att rida och rider för att leva

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du?
 BARA DIN!!!!!!
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 Mer en 12 typ 30.
 Mellan 30 och 100
 Mer en 100
 1100
 Ingen
 Haha!
 Kan ingen räkna till

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards